Der er planlagt system opgradering i følgende tidsrum:

Start: 26-09-2023 – 22:00
Slut: 27-09-2023 – 03:00

Tilkøb af medlemskab og services vil være utilgængelige i den periode.

OK

Vi er en digital a-kasse

Al vores post er digital. Det betyder, at vi ikke eftersender papir-breve, hvis den digitale post ikke bliver læst på Selvbetjeningen, eller hvis du ikke har haft registreret en mailadresse hos os.

Du får stadig notifikationsmail, når der er ny post til dig i Selvbetjeningen, og du kan også tilmelde dig påmindelser på SMS. Det gør du via beskedservice under menupunktet ‘Dine oplysninger’ på Selvbetjeningen

Det er dit ansvar at tjekke digital post

Det digitale brev anses for at være modtaget hos dig, så snart vi sender det til Selvbetjeningen. Det er derfor vigtigt, at du løbende holder øje med, hvad der ligger i din indbakke på Selvbetjeningen. Brevene kan indeholde vigtige oplysninger, der måske kræver, at du reagerer, fx at du skal møde til en samtale i a-kassen. Hvis du ikke reagerer, kan det desværre få betydning for dit medlemskab eller din ret til ydelser.

Hold os opdateret med din mailadresse

Har du oplyst den rette e-mailadresse eller fået et ny e-mailadresse? Så husk endelig at informere os, så vigtige beskeder ikke går tabt. Ring til os på 70 12 37 82 eller ændr det selv i Selvbetjeningen under menupunktet ‘Dine oplysninger’.

Vil du vide mere?

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har brug for hjælp til at læse dine breve, eller hvis du har problemer med at få adgang til Selvbetjeningen.

Fritagelsesmuligheder

Du kan blive fritaget for at modtage digital post fra os, og i stedet få det tilsendt med almindelig brevpost, hvis du opfylder en af de særlige regler for fritagelse:

  • Forståelsesmæssig funktionsnedsættelse, der hindrer dig i at kommunikere digitalt med os.
  • Fysisk funktionsnedsættelse, der hindrer dig i at kommunikere digitalt med os.
  • Manglende adgang til computer, smartphone eller tablet i eget hjem eller opholdssted.
  • Hvis du er registreret som udrejst af Danmark i Det Centrale Personregister.
  • Hvis du er registeret uden fast bopæl i CPR-registeret.
  • Sproglige barrierer bestående i manglende beherskelse af dansk, der gør det svært for dig at kommunikere digitalt med os.
  • Praktiske vanskeligheder ved ophold eller bopæl uden for Danmark med at skaffe eller benytte den digitale signatur, som a-kassen benytter.
  • Du bor i et område, hvor der ikke er adgang til en bredbåndsforbindelse med en beregnet downloadhastighed på mindst 512 kbit/s.
  • Midlertidigt afskåret fra adgang til computer, smartphone eller tablet med internetforbindelse på grund af ophold på hospital, plejehjem, indsættelse i fængsel m.v.

Hvis du opfylder betingelserne for at blive fritaget, er du velkommen til at kontakte os.