Der er planlagt system opgradering i følgende tidsrum:

Start: 26-09-2023 – 22:00
Slut: 27-09-2023 – 03:00

Tilkøb af medlemskab og services vil være utilgængelige i den periode.

OK

Sådan kommunikerer vi med vores medlemmer

Når vi skriver til dig, får du brevene digitalt. Det betyder, at du skal læse dem i Selvbetjeningen, som du kommer ind på her på hjemmesiden. Du får altså ikke breve fra os i din postkasse.

Når der er ny post til dig i Selvbetjeningen, får du en mail om, at der er ny post til dig. Du kan også tilmelde dig en SMS-service, hvor du får en SMS, når vi har sendt dig ny post.

Tilmeld dig SMS-service via beskedservice under menupunktet ”Post” og herefter ”Indstillinger” på Selvbetjeningen

Hold øje med post fra os i Selvbetjeningen

Brevene, vi sender til dig, kan indeholde vigtige oplysninger, der måske kræver, at du reagerer. Hvis du ikke reagerer, kan det desværre få betydning for dit medlemskab eller din ret til ydelser. Det er derfor meget vigtigt, at du følger med i, hvad vi sender dig og reagerer på det. Brevene kan fx indeholde information om, at du skal møde til en samtale i a-kassen, at du kan søge om at forlænge din fritagelse for at betale kontingent eller information om din efterlønsordning.

Hold os opdateret med din mailadresse

Det er vigtigt, at vi har den rigtige mailadresse og telefonnummer på dig, så du får den information, vi sender dig. Tjek derfor, om vi har den rigtige e-mailadresse og telefonnummer og husk at opdatere, hvis du får en ny e-mailadresse eller telefonnummer – også selv om du er i arbejde. Du kan selv ændre dine kontaktoplysninger i Selvbetjeningen under menupunktet ”Post” og herefter ”Indstillinger”.

Du er også velkommen til at ringe til os på 70 12 37 82, så hjælpe vi dig gerne med at tjekke dine kontaktoplysninger

Vil du vide mere?

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har brug for hjælp til at læse dine breve, eller hvis du har problemer med at få adgang til Selvbetjeningen.

Kan jeg blive fritaget for digital kommunikation?

Du kan helt undtagelsesvist blive fritaget for at kommunikere digitalt med os, hvis du fx på ingen måde har adgang computer, tablet eller smartphone. Du skal sende os en ansøgning om at blive fritaget for digital kommunikation.