Ansøgning og CV

Der er planlagt system opgradering i følgende tidsrum:

Start: 26-09-2023 – 22:00
Slut: 27-09-2023 – 03:00

Tilkøb af medlemskab og services vil være utilgængelige i den periode.

OK

Hvordan skriver man en god ansøgning og CV?

Som medlem af Min A-kasse kan du få gode råd og vejledning til at skrive en god ansøgning og et godt CV.

Formålet med at skrive et godt CV og en god ansøgning er selvfølgelig at komme til samtale. Det kræver dog en del forarbejde at lave godt jobsøgningsmateriale, herunder at målrette din ansøgning og dit CV til det konkrete job og den virksomhed, som du er interesseret i.

Dit jobsøgningsmateriale er en præsentation af dig og dine kompetencer, der bør tilpasses den stilling, du søger.

Få hjælp til at skrive en bedre ansøgning og CV

Hos Min A-kasse sidder vi klar til at hjælpe dig med at skrive en god og målrettet ansøgning og et godt CV. Vi guider dig igennem, hvordan du bygger en god ansøgning op og hvad du bør skrive – og ikke skrive – i dit CV. 

Har du brug for hjælp til at afklare dine kompetencer eller ligge en god jobsøgningsstrategi? Så har du som medlem af Min A-kasse mulighed for at booke en karrieresamtale. Læs mere om vores job- og karriererådgivning her. 

Har du brug for feedback på din ansøgning og CV?

Ønsker du sparring over telefonen eller foretrækker du et møde på et af vores fysiske kontorer? Send en mail til karriere@minakasse.dk eller ring til os på 70 12 37 82 og lav en aftale med en af vores job- og karriererådgivere.